Telefonul copilului
Utilizatori conectaţi
· Vizitatori conectaţi: 1
· Membri conectaţi: 0
· Membri înregistraţi: 65
· Cel mai nou membru: dayana
· Membri conectaţi: 0
· Membri înregistraţi: 65
· Cel mai nou membru: dayana
Discuţii în forum
Cele mai noi discuţii
· Crize de comunicare ...· Liderul elevilor
· Criza pregatirii ele...
· Rolul comisiilor la ...
· Plecarea de la cursuri
Cele mai active discuţii
· Frecventa cazuril... | [8] |
· Lista cu cazuri d... | [7] |
· Liderul elevilor | [6] |
· Reactualizare pla... | [6] |
Cele mai noi articole
Lucrul in echipa
Conectare
Filme
Proiectul in presa
Albume foto
Sport curat
Sondaj membri
Care sunt, dupa parerea dv. , situatiile de criza din mediul scolar?
Violenta intre elevi

7% [4 Voturi]
Relatiile elev-elev

2% [1 Vot]
Relatiile profesori-elevi

7% [4 Voturi]
Frecventa, absenteismul

14% [8 Voturi]
Examenul de bacalaureat

7% [4 Voturi]
Relatia scoala-comunitate

15% [9 Voturi]
Relatia scoala-parinti

12% [7 Voturi]
Managementul unitatii scolare

7% [4 Voturi]
Procesul de evaluare a elevilor

17% [10 Voturi]
Procesul de evaluare institutionala

14% [8 Voturi]
Voturi: 59
Trebuie să te conectezi pentru a vota.
Pornit: 23.08.12
Încheiat: 28.04.13
Trebuie să te conectezi pentru a vota.
Pornit: 23.08.12
Încheiat: 28.04.13
Bun venit!
”Managementul situațiilor de criză la nivelul unității școlare”
la care liceul nostru participă alături de 120 de școli din România.
Pentru a putea avea toate facilitățile de lucru pe site trebuie să vă logați.
PROIECT ID 64345
DESCRIEREA PROIECTULUI
„Elaborat în concordanță cu prioritățile Ministerului Educației, Cercetării și Tineretului privind asigurarea calității învățământului în perspectiva pregătirii pentru o societate și economie bazate pe cunoaștere și formarea continuă a cadrelor didactice, proiectul este în conformitate atât cu recomandările Comisiei Europene din Decembrie 2007 (privind implementarea politicilor de ocupare la nivelul statelor membre, accelerarea reformei în educație pentru a răspunde cerințelor pieței muncii prin implicarea adulților în educație și formare), cât și cu politicile Uniunii Europene cu privire la creșterea investițiilor în capitalul uman prin educație și formare profesională. Proiectul răspunde raportului Națiunilor Unite în urma Studiului referitor la violența asupra copiilor, publicat în octombrie 2006 și folosește programul de reducere a violenței în unitățile școlare – VIRIS al Consiliului Europei.
… Proiectul urmărește creșterea calității actului educațional prin adecvarea curriculumului de consiliere și orientare la specificul societății contemporane românești, dezvoltarea abilităților de mediere ale cadrelor didactice și ale elevilor implicați în activități manageriale la nivelul școlii/inspectoratului școlar județean, centrate pe prevenirea și dezamorsarea situațiilor de criză, asigurarea de proceduri și instrumente de intervenție. …Grupul țintă va dezvolta astfel abilitatea de a media, de a identifica și de a pune în aplicare soluții coerente pentru prevenirea și combaterea situațiilor de criză apărute la nivelul unității școlare.”
„Elaborat în concordanță cu prioritățile Ministerului Educației, Cercetării și Tineretului privind asigurarea calității învățământului în perspectiva pregătirii pentru o societate și economie bazate pe cunoaștere și formarea continuă a cadrelor didactice, proiectul este în conformitate atât cu recomandările Comisiei Europene din Decembrie 2007 (privind implementarea politicilor de ocupare la nivelul statelor membre, accelerarea reformei în educație pentru a răspunde cerințelor pieței muncii prin implicarea adulților în educație și formare), cât și cu politicile Uniunii Europene cu privire la creșterea investițiilor în capitalul uman prin educație și formare profesională. Proiectul răspunde raportului Națiunilor Unite în urma Studiului referitor la violența asupra copiilor, publicat în octombrie 2006 și folosește programul de reducere a violenței în unitățile școlare – VIRIS al Consiliului Europei.
… Proiectul urmărește creșterea calității actului educațional prin adecvarea curriculumului de consiliere și orientare la specificul societății contemporane românești, dezvoltarea abilităților de mediere ale cadrelor didactice și ale elevilor implicați în activități manageriale la nivelul școlii/inspectoratului școlar județean, centrate pe prevenirea și dezamorsarea situațiilor de criză, asigurarea de proceduri și instrumente de intervenție. …Grupul țintă va dezvolta astfel abilitatea de a media, de a identifica și de a pune în aplicare soluții coerente pentru prevenirea și combaterea situațiilor de criză apărute la nivelul unității școlare.”
Actiuni la nivelul CE pentru combaterea violentei

Bruxelles, 14 iunie 2016
Comisia Europeană - Comunicat de presă
În conformitate cu obiectivele Agendei europene privind securitatea, Comisia Europeană prezintă astăzi acțiuni suplimentare pentru a ajuta statele membre să prevină și să combată radicalizarea violentă care duce la terorism.
amanunte
Elev batut cu salbaticie intr-o scoala din Timis

VIOLENȚA în școală: Un elev din Recaș a ajuns la spital după ce a fost bătut de un coleg

Copii batuti in scoli si gradinite: Ce fel de profesori lovesc elevii si ce poate face un parinte, pas cu pas
In ultima vreme, presa a relatat numeroase cazuri de violenta in scoli si chiar gradinite, adesea fiind prezentate inclusiv filmari in care profesori sau educatori abuzeaza copiii.
continuare
continuare
Iubește inteligent! Poliția îi învață pe elevi ce înseamnă violența sexuală

continuare
UNICEF: Esti erou in curtea scolii cand opresti violenta verbala!

Lansare campanie împotriva violenței în școli (parteneriat între Ministerul Educației și UNICEF)

Lansarea campaniei va avea loc începând cu ora 11:00, la sediul UNICEF din Bd. Primăverii nr.48 A - Clădirea UN House. Începând din 2013, UNICEF derulează la nivel global și național o campanie de informare și conștientizare împotriva violenței asupra copiilor. În primul an de campanie accentul a fost pus pe creșterea gradului de conștientizare a efectelor violenței în general și a diferitelor forme de violență.
În anul 2014, campania a avut rolul să crească nivelul de informare și conștientizare a publicului cu privire la consecințele abuzului verbal împotriva copiilor, în cadrul familiei. Rezultatele primilor ani de campanie au arătat o sensibilizare importantă a publicului larg cu privire la formele și efectele violenței asupra copiilor. În 2015 dorim să continuăm campania împotriva violentei asupra copiilor, luând în considerare perspectiva violenței în mediul școlar, atât violența verbală între copii, cât și violența verbală profesor - elev.
Copil cu dizabilități, umilit la grădiniță de educatoare

Un elev al Liceului Nicolae Bălcescu, implicat în trafic de droguri

continuare aici
Violenta emationala. Un material util dirigintilor

continuare aici